Tema arvates on sõbrapäev rohkem tudengi pidupäev aga tudengi rahakott on teadagi õhuke. "Lillede kinkimine seostub meil rohkem naistepäevaga. Selle tähistamine on justkui emapiimaga kaasa antud, isegi purupurjus mees viib naisele lilled."

Ka teised lillemüüjad kinnitasid, et sõbrapäeva sihtgrupp on pigem noored. Kõige rohkem kingitakse sõpradele või kallimatele tulpe. "Noorte lemmikud on punased tulbid ja ka roosid. Möödunud aastal kasutasid paljud võimalust saata lillekimp interneti kaudu," ütles Rikets Lillede projektijuht Kristiina Laurson.

Cerese aianduskeskuse müügijuht Lehi Aganitsi sõnul lähevad neil kõige paremini müügiks tulbid ja nartsissid, mida nad ise kasvatavad.

Marianne Uusväli Marianne Lilleärist ütles, et täna on väga raske ennustada, kui palju nädalavahetusel lilli ostetakse aga tavaliselt on müük kasvanud umbes kaks korda, mitte rohkem.

Valentinipäeva tähistamine on laialt levinud kogu Euroopas ja ka Ameerikas, meile jõudis see Soome kaudu alles 1980. aastate lõpul. Soomes on sel päeval lillede kinkimine väga populaarne - Kauppapuutarhaliitto hinnangul ostetakse ka tänavu 14. veebruaril lilli 45 miljoni euro eest.