“Ainult “hinna” ostmine on paras lotomäng. Kümnest masinast kaks võivad töötada aastaid, ülejäänutega võib aga hakata juhtuma kohe, kui käima paned. Määrav on just hilisem järelhoolduse võimalikkus ja kulutarvikute saadavus. Piisab väikesest asjast, näiteks õhufilter on erilise kujuga, ja seda ei ole mitte kusagilt võtta. Nõu pole ka kelleltki küsida, kui see on ostetud kusagilt suurest ehituspoest. Kes selle kadalipu on läbi teinud, see teab,” räägib Heiberg ja lisab, et trimmeri valikul oleks mõistlik kõigepealt minna ikkagi sellisesse poodi, kus aiatehnika müük ja hooldus on põhitegevuseks.

Tasub teada:
  • Konsulteeri enne trimmeri ostu aiatehnika müügi ja hooldusega tegelevate esindustega, et leida endale optimaalseim lahendus.
  • Eelista tuntumaid kaubamärke, millel on olemas korralik hooldus- ja varuosadevõrk.
  • Trimmerit hoiusta seinal konksude küljes, mootor üleval pool (eriti oluline 4taktiliste mootorite puhul).
  • Talveks lase kütusepaak tühjaks ja lase mootoril käia kuni kütus täiesti otsas. 4taktilisele mootorile võib jätta paaki sisse tilga alkülaatbensiini ehk Aspen 4 kütust.
  • Võimalusel hoia tehnikat üle talve ruumis, kus on plusskraadid.
  • Plast- ja kummidetailid muutuvad miinuskraadidega hapraks.
  • Kütust (eriti küttesegu) ei tasu varuda pikaks ajaks. Pigem osta vähem korraga aga värsket. Küttesegu tee maksimaalselt ühe kuu tarbeks.
  • Trimmijõhvi kasuta vastavalt tootja soovitusele, jämedam jõhv koormab mootorit ning suurendab kütusekulu.

Allikad: Saestuudio, Honda Motor Europe Estonia
Allikad: Saestuudio, Honda Motor Europe Estonia

Pikemalt loe värskeimatest trimmeritrendidest ja erinevate masinate võimalustest Maakodu erinumbrist Suvi Aias, kas digiajakirjast või pabervesioonist, mille leiad ajakirjanduse müügilettidelt.