Ideest esimese prototüübi sünnini kulus umbes pool aastat. Selle aja sisse mahtus lugematu arv katsetusi, sest grill peab ikka korralikult töötama. “Lisaks disainile on väga oluline toote funktsionaalsus. Kõik proovigrillimised on end õnneks kuhjaga ära tasunud, sest siiani oleme enda grillide kohta ainult head kuulnud,” selgitab ta.

Timari jaoks on olnud grilli väljamõtlemine ja valmistamine huvitav ning tulemuslik. Märksa keerulisem on müümine, sest õige müügikanali leidmine, selle sissetöötamine võtab aega. “Tööstusdisainlahenduse kaitsmine annab kindluse, et meie ideed ei saa varastada. Kuna meie eeliseks on just ideed ja teostus, siis registreerisime ja kaitsesime oma grillide idee ja disaini,” märgib ta.

“Mina olen ettevõttes see, kes enne mõõdab ja siis lõikab. Timari pigem lõikaks ja alles siis vaataks, kas on ka midagi mõõta, nii nagu kunstiandega inimestele kohasem. Kolmas mees pundis on Indrek Katušin, kes oma konservatiivsete mõtete ja hea maitsega annab nõu ning samas hoiab ettevõtte finantspoolel silma peal,” ütleb tegevjuht Janar Nagel.

Firma ostab sisse need teenused, mis nõuavad kalleid masinaid – näiteks laserlõikus ja pulbervärvimine. Lisaks on ettevõttel head suhted paljude väikeste Tartu metallitöötlusettevõtetega, kelle käest vajadusel abi küsitakse. Disainmeti tooted on jõudnud müügile Soome, Lätti, Rootsi ja Norrasse.

Uued ideed ootavad juba teostamist. “Arendame üht uut huvitavat toodet, mida Eestis veel ei tehta – ka see toode on seotud välitingimustes toidutegemisega. Nimelt kohtusime Grillfestil Emil Rutikuga, kellel oli väga lahe idee teha pitsaahi. Tal olid mõtted paberil ja esimesed prototüübid tehtud, ning kuna talle meie grillid meeldisid, hakkasimegi koos idee kallal töötama. Meile omaselt on tegu ikka ehtsa asjaga! See pitsa valmib puudega köetavas ahjus,” kergitab Nagel tulevikutootelt veidi katet.