Retrohõnguline moemööbel on Võrus Wermo esinduskaupluses juba saadaval, mujale peaks see müüki jõudma suve lõpupoole. Tegu ongi eelkõige kodumaisele turule mõeldud tootega, samas kui tegelikult 90% Wermo toodangust müüakse siiski piiri taha, põhiliselt Skandinaavia maadesse ja Kesk-Euroopasse.

Family tootesari on väljapeetum, klassikalisem, pisut ka praktilisem, kui seda on ehk mõnevõrra moeröögatusena mõjuv Fun. Family tootevalikus on nn meediakapid ja kummutid, mida saab ühildada vitriinkapiga.

ASi Wermo juhatuse liige Raul Vene on seda meelt, et tänapäeva edukas mööblitööstus peab kaasa mõtlema ka disainivaldkonnas, tegelema pidevalt arendustööga, kõvasti panustama internetimüügile.

Mida mööblitootjalt oodatakse ning kuidas Wermo kaunis möbel sünnib, sellest loe Metsalehest.