06.07.2016, 16:00
Kuldsed kuuekümnendad on tagasi, taas läheb moodi retrohõnguline mööbel
Mööblist on tänapäeva urbaniseerunud olustikus saanud kõva moekaup. Leidub inimesi, kes iga paari-kolme aasta järel furnituuri välja vahetavad, et ikka moevooludega kaasas käia ja ajakohast elustiili järgida.
FOTO:
Ka Võru ligemale 70 aasta pikkuse ajalooga mööblitootja Wermo käib ajaga kaasas, ettevõtte tooteportfelli sisu on praegu 90 protsendi ulatuses teine mis veel viis aastat tagasi. Sel suvel lisandub Wermo tootevalikusse kaks uut elutoamööbli sarja – Fun ja Family. Eriti just esimene neist järgib 1960ndatel moes olnud stiili – ümarad vormid, kappide ja laudade pulkjalad jm. Sõnaga – taas tuleb käibele ja aupaistesse tõuseb ammuunustatud vana.
Retrohõnguline moemööbel on Võrus Wermo esinduskaupluses juba saadaval, mujale peaks see müüki jõudma suve lõpupoole. Tegu ongi eelkõige kodumaisele turule mõeldud tootega, samas kui tegelikult 90% Wermo toodangust müüakse siiski piiri taha, põhiliselt Skandinaavia maadesse ja Kesk-Euroopasse.
Family tootesari on väljapeetum, klassikalisem, pisut ka praktilisem, kui seda on ehk mõnevõrra moeröögatusena mõjuv Fun. Family tootevalikus on nn meediakapid ja kummutid, mida saab ühildada vitriinkapiga.
ASi Wermo juhatuse liige Raul Vene on seda meelt, et tänapäeva edukas mööblitööstus peab kaasa mõtlema ka disainivaldkonnas, tegelema pidevalt arendustööga, kõvasti panustama internetimüügile.
Mida mööblitootjalt oodatakse ning kuidas Wermo kaunis möbel sünnib, sellest loe Metsalehest.