Kaks last istuvad sirgete jalgadega, tallad vastamisi ja hoiavad mõlema käega kaikast. Kaigas peab vedamise algul asetsema jalataldade kokkupuutekohal. Võitja on see, kes teise üles veab. Seda võib mängida ka mitmekesi, siis istuvad mängijad üksteise seljataga ja tõmbavad märguande peale kõik koos.

Soolakaalumine

Mängijad on paarides, seljad vastamisi. Paarilised ühendavad käed küünarvars-seongus ja hakkavad teineteist vaheldumisi enda seljale tõmbama. Tõmmatav peab seljaloleku ajaks jalad kägardama. Seljatõmbamiste arvus tuleb eelnevalt kokku leppida, näiteks 1-5 korda. Kes ei jõua kokkulepitud arv kordi soolakotti kaaluda, läheb mängust välja. Võitja on see, kes jääb kõige viimaseks kaalujaks.

Kukevõitlus

Kaks „kukke“ asetavad käed vaheliti rinnale, tõstavad ühe jala ja püüavad hüpeldes vastast õlgadega toksates tasakaalust välja viia. Mängija, kes tõstetud jala maha asetab, on kaotanud.

Üle nööri hüppamine

Nöör pannakse maha. Hüppaja on kükakil, hoiab kätega varbaist kinni ja püüab üle nööri hüpata.

Haraka hüppamine

Parema käega võetakse paremast, vasaku käega vasakust kannast kinni. Niiviisi kõveras olles tehakse paar astumissammu ja paar hüpet. Kõige osavam hüppaja on ka võitja.

Kingsepa mäng

Kaks mängijat seisavad ,seljad vastamisi, pikk kepp jalgade vahelt läbi. Üks mängija püüab õlgedest valmistatud kolmjalga või nukku kepiga pikali lükata, teine takistab.

Liig ja paar

Seda mängu mängitakse tavaliselt jõulude ajal, kui kasutusel on rohkesti pähkleid. Ühel mängijal on pihku peidetud 2-3 pähklit. Teine peab mõistatama, kas pähkleid on paaritu või paaris arv. Tabab vastaja märki, saab ta pähklid endale.

Kindamäng

Mängijad istuvad ringis. Ringisolija võtab kinda, viskab kellelegi sülle ja hüüab kas „õhk“, “vesi“ või „maa“. Kinda saaja peab ütlema kiiresti selle linnu või looma nime, kes vastavas keskkonnas elab. Õige vastuse korral viskab vastaja kinda edasi. Kes vastusega viivitab või valesti vastab, annab pandi.