Marjamüügi teemal liigub mitmeid müüte, millega ettevõte on pidanud kokku puutuma. Pea iga aasta on kuulda olnud väiteid, nagu oleksid välismaalt toodud marjad väetisega mürgitatud. „Minu peres kasvab kaks toredat last, kes söövad neid marju iga päev. Tean nende marjade kvaliteeti ja võin öelda, et meie peres ei pesta marju, sest tahame neid nautida parimal võimalikul moel,” rääkis Keronen.

„Need marjakasvatajad, kellega koostööd teeme, nendel on olemas nii ISO-sertifikaadid kui ka taimekasvatuskontrollide heakskiitvad otsused. Olen isiklikult külastanud kõiki marjakasvatajaid nii Kreekas, Hispaanias kui ka Marokos ja tean, kui suure töö teevad ära sealsed kasvatajad, et meie saaksime neid kvaliteetseid värskeid marju muretult süüa. Minu jaoks on see olnud 25 aastat kõva tööd, me ei osta kaupa edasimüüjatelt ega vaheladudest.”

Keroneni sõnul tähendab kaubamärk No Bananas just seda, et kogu nende enam kui sajapealine meeskond seisab selle eest, et nad saaksid iga päev värskeid marju müüa.

Alates põldudelt korjatud marja kiire jahutamisega tuuletunnelis, et küps mari jõuaks parimal moel meile, ja lõpetades neljakraadise jahutuskambriga veoki teekonnaga läbi Euroopa – kõik selleks, et meie tarbija saaks head hooajalist marja süüa.

„Olen alati öelnud, et meie jaoks ei ole marja päritolu oluline, kõige tähtsam on marjade maitse. Veedan väga palju aega põldude peal nii Kreekas, Marokos kui ka Hispaanias, sest kui olen kohapeal, suudan kõige paremini edasi anda seda, mida me soovime,” kinnitas Keronen. „Tõsi küll, praegu käib suhtlemine konverentskõnede kaudu.”

Rohkem infot selle kohta, miks No Bananase marju usaldada ja kust neid osta, saab juba podcast’isarjast „Luup”.