„30. augustil avasime teise IKEA poe Baltikumis. Tänu Riia poele on IKEA Eesti rahvale lähemal kui kunagi varem. Kuna reis IKEA poodi võtab nüüd eestlaste jaoks vähem aega, soovime ühtlasi Eestist Riiga saabuvate külastajatega suhelda nende enda keeles,“ ütles Johannes R. Jóhannesson, IKEA Baltikumi jaemüügi juht.

„IKEA kataloog on üks suuremaid publikatsioone nii meie firma kui ka külastajate jaoks. Kümnetest inimestest koosnev meeskond töötab selle sisu ja sellele kohaliku ilme andmise kallal, tuues nii meie klientideni tuhandeid taskukohaseid ja inspireerivaid lahendusi. Ühtlasi näitab IKEA kataloogi ilmumine eesti keeles ka seda, et pärast edukat starti Riias, oleme enda pilgu pööranud juba järgmise Balti riigi turu poole,“ lausus IKEA esindaja.

IKEA kataloog – enam kui 300 lehekülge inspiratsiooni ja kodusisustuslahendusi

IKEA Baltikumi turundusjuht Kristina Mažeikytė lausus, et ennekõike on IKEA kataloog loodud pakkuma inspiratsiooni enda koduse elu paremaks muutmiseks.

„IKEA kataloog keskendub erinevatele vajadustele, unistustele ja väljakutsetele, mis inimestel seoses enda kodus toimuvaga on. Kataloogist leiab seitse kodu, millest igal ühel on enda lugu rääkida, ning kutsub kõiki „avatu uste päevale“, et neist immutada inspiratsiooni. IKEA kataloog on paljude inimeste jaoks peamine sisustus- ja koduteemaline publikatsioon, kust saadakse ideid ja lahendusi enda asjade korrastamiseks, paigutamiseks ja üleüldiseks paremaks muutmiseks,“ märkis Kristina Mažeikytė.

IKEA kataloogi sisu põhineb ka Eesti elanike suurimatel vajadustel ja unistustel. Kaetud on sellised levinud probleemid, nagu seda on väike elupind, elamine koos lastega ja sisustamine väikse eelarvega, et inimesed leiaksid enda jaoks lihtsaima lahenduse.